Mówi się, że obraz jest wart tysiąca słów, ale niektóre obrazy opowiadają historię, która sięga głębiej niż słowa.
 

Kiedy zawodowy fotograf publikuje zapierające dech w piersiach ujęcia przyrody, odległych cywilizacji lub dzikich zwierząt, obrazy te wywołują silne emocje. Nawet osoby, które nie mają związku z fotografowanym tematem wiedzą, że obraz mówi wszystko - a nawet więcej, czego nie da się wyrazić słowami.

Jeśli taki poziom fotografii jest możliwy, dlaczego tak wielu właścicieli firm nalega na korzystanie z bezpłatnych zdjęć stockowych lub na to, aby ich znajomi robili zdjęcia produktów smartfonem?

 

Posiadanie smartfona nie czyni z kogoś fotografa

 

Technologia aparatu w dzisiejszych smartfonach daje ludziom fałszywe wrażenie, że każdy może być fotografem. Prawda jest taka, że ​​każdy może zrobić tysiąc zdjęć swojej kolacji, a kilka z nich wyjdzie świetnie. Jednak profesjonalny fotograf może zrobić tylko trzy zdjęcia, z których wszystkie będą lepsze niż najlepsze zdjęcia zrobione przypadkowo.

Zdjęcia biznesowe i wizerunkowe zrobione przez profesjonalistę zawsze będą lepsze niż „przypadkowe arcydzieła”, ponieważ intencje i doświadczenie fotografa są tym, co uchwyciło scenę. Wszystko, od kąta po oświetlenie, jest celowo wykonane.

Zdjęcia stockowe też nie są najlepszym wyborem. Większość witryn ze zdjęciami stockowymi udziela licencji na prace fotografów-amatorów o przyzwoitych umiejętnościach. Jednak wiele zdjęć jest robionych bez zamiaru, co utrudnia znalezienie zdjęć, które dokładnie przekazują określony przekaz. Nadal to przypadkowe fotografie bez wyrażenia tożsamości biznesowej zatem mogą okazać się bezwartościowe.  

 

Zdjęcia stockowe nie mają na celu zwiększenia wartości Twojej witryny

 

Jeśli zdjęcie ma potencjał, aby głęboko poruszyć widza, nie ma powodu, aby zadowolić się zdjęciem, które tego nie robi. Nie ma na świecie ani jednej osoby, która twierdziłaby, że była głęboko poruszona,  lub zainspirowana zwykłym zdjęciem stockowym.

Zdjęcia stockowe nie są przeznaczone do poruszania ludzi; są zaprojektowane tak, aby przyciągać uwagę konsumenta na tyle długo, aby można je było kupić. Innymi słowy, zdjęcia stockowe istnieją po to, aby zarabiać pieniądze dla fotografa, a nie po to, aby wspierać Twoją witrynę.

Jedną z branż obfitujących w przykłady kiepskich zdjęć jest rynek nieruchomości. Niektórzy sprzedawcy publikują zdjęcia w witrynach z wykazami nieruchomości, dzięki którym reklamy mogą wyglądać dobrze. Weźmy na przykład te złe zdjęcia. Ze zdjęciami gołych zakamarków, obiektywów typu rybie oko, bałaganu i odbić, które zniekształcają cały obraz. Ciekawe jest to czy że te domy się sprzedają.

Z drugiej strony, jeśli takie oferty zawierają od 20 do 30 wysokiej jakości zdjęć każdej nieruchomości. potencjalni kupujący mogą przeglądać oferty i oglądać nieruchomości pod różnymi kątami przed skontaktowaniem się z agentem. W tym przypadku wysokiej jakości zdjęcia oszczędzają zarówno potencjalnego klienta, jak i czas pośrednika w obrocie nieruchomościami.

 

Profesjonalne zdjęcia dodadzą wartości Twojej firmie

 

Jeśli potrzebujesz zdjęć, które skłaniają ludzi do zakupu Twoich produktów lub usług, musisz zatrudnić profesjonalnego fotografa.

 

Fotografowie traktują swoją pracę poważnie. Inwestują w odpowiedni sprzęt, aby robić zdjęcia najlepszej jakości, nawet w ciemnym otoczeniu. Zatrudnianie znajomego do robienia zdjęć dla Twojej firmy to błąd.

To, że biznes online można założyć w domu, nie oznacza, że ​​powinien on tak wyglądać. Model biznesowy każdego powinien uwzględniać przynajmniej jedną profesjonalną sesję zdjęciową w kosztach. Zbyt wiele małych firm zapomina o tym i w końcu próbuje zatrudnić fotografa z resztą w kieszeniach, gdy ich zyski nie są takie, jak się pierwotnie spodziewano.

Jest to zrozumiałe, gdy firma nie przeznacza środków na fotografię i nie zawsze zdają sobie sprawę, jak to jest ważne. Jeśli nie masz budżetu na zdjęcia i nie wiesz, jak go stworzyć, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest zmiana sposobu postrzegania pieniędzy. Jeśli udało Ci się stworzyć budżet na inne aktywa biznesowe, możesz utworzyć budżet na fotografię; musisz tylko przekonać się, że to konieczne.

 

Zmień swoje nastawienie do pieniędzy

 

Zamiast postrzegać pieniądze jako coś, czego musisz się trzymać lub niechętnie odpuszczać pewne pomysły, pomyśl o pieniądzach jako zasobach dostępnych do handlu.

Zmieniając spojrzenie na pieniądze, pozwalasz sobie doceniać umiejętności i czas innych ludzi. Nie będziesz już postrzegać profesjonalnej fotografii jako czegoś, co możesz zrobić sam. Kiedy nastąpi ta zmiana, będziesz w stanie stworzyć budżet na wszystko.

 

Profesjonalnie zrobione zdjęcia to najlepsza inwestycja biznesowa

25 sierpnia 2020

Popularne artykuły

25 sierpnia 2020
Mówi się, że obraz jest wart tysiąca słów, ale niektóre obrazy opowiadają historię, która sięga głębiej niż słowa. Kiedy zawodowy fotograf publikuje zapierające dech w piersiach ujęcia przyrody, odległych cywilizacji
24 sierpnia 2020
Jeśli chodzi o wydatki biznesowe, fotografia profesjonalna jest często pozycją na liście, która jest postrzegana jako zbędna. Niezależnie od tego, czy jesteś nowym biznesem, który tworzy swoją witrynę internetową po
12 maja 2019
Prawie każda strona internetowa zawiera kilka zdjęć. Może być ich wiele, aby ulepszyć witrynę. Ale mała ilość zdjęć też nie raz bywa dobrym rozwiązaniem.  Wszystko bowiem zależy od funkcji, jaką

Galeria

Popularne artykuły

25 sierpnia 2020
Mówi się, że obraz jest wart tysiąca słów, ale niektóre obrazy opowiadają historię, która sięga głębiej niż słowa. Kiedy zawodowy fotograf publikuje zapierające dech w piersiach ujęcia przyrody, odległych cywilizacji
24 sierpnia 2020
Jeśli chodzi o wydatki biznesowe, fotografia profesjonalna jest często pozycją na liście, która jest postrzegana jako zbędna. Niezależnie od tego, czy jesteś nowym biznesem, który tworzy swoją witrynę internetową po
12 maja 2019
Prawie każda strona internetowa zawiera kilka zdjęć. Może być ich wiele, aby ulepszyć witrynę. Ale mała ilość zdjęć też nie raz bywa dobrym rozwiązaniem.  Wszystko bowiem zależy od funkcji, jaką

Galeria

Fotografia biznesowa i reklamowa Bydgoszcz

KONTAKT

+48 783 308 413

 

BIURO@PROMOFOTO.PL

 

Koncepcja Promofoto wzięła się z potrzeby pokazania tego,co najbardziej wartościowe z punktu widzenia prowadzenia biznesu.

OSTATNIE PROJEKTY