Jeśli chodzi o wydatki biznesowe, fotografia profesjonalna jest często pozycją na liście, która jest postrzegana jako zbędna. Niezależnie od tego, czy jesteś nowym biznesem, który tworzy swoją witrynę internetową po raz pierwszy, czy też dobrze ugruntowaną firmą, która poprawia swoją obecność w Internecie , koszt profesjonalnej fotografii biznesowej może skłonić Cię do zastanowienia się, czy możesz się bez niej obejść.

W końcu możesz po prostu zrobić sobie kilka zdjęć. Lub użyć zdjęć stockowych. Są inne, ważniejsze rzeczy, na które powinieneś wydawać fundusze swojej organizacji niż profesjonalna fotografia, prawda?
 

Błąd! Dowiedz się dlaczego?
 

Prawda jest taka, że każda firma, bez względu na branżę, może skorzystać z posiadania profesjonalnej fotografii na swojej stronie internetowej. Bez względu na to, kim są Twoi klienci lub co sprzedajesz, wysokiej jakości fotografia jest ważnym atutem, który przyczyni się do ogólnego budowania marki i sukcesu. Jeśli chodzi o wydatki biznesowe, które są absolutnie tego warte, profesjonalna fotografia biznesowa i wizerunkowa powinna znaleźć się na szczycie listy.

 

Dlaczego profesjonalna fotografia dla Twojej firmy jest tak ważna?

 

Profesjonalne zdjęcia organizacji i produktów, które oferujesz na swojej stronie internetowej, niesie ze sobą wiele korzyści.

 

Oto tylko pięć z wielu powodów, dla których każda firma powinna zainwestować w wysokiej jakości profesjonalną fotografię.

 

1. Obraz jest wart tysiąca słów

Prawdopodobnie słyszałeś już to powiedzenie. W dzisiejszych czasach zdjęcia warte są co najmniej tysiąc słów - prawdopodobnie więcej! Zdjęcia pozwalają pokazać klientom, co masz do zaoferowania, zamiast mówić im to. W dzisiejszych czasach konsumenci lubią widzieć rzeczy na własne oczy, zanim podejmą decyzję o zakupie. Internet uczynił to coraz bardziej możliwym, co oznacza, że ​​zdjęcia i filmy przedstawiające Twoje produkty i oferty są cenniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.

 

2. Twoje media reprezentują Twoją markę

 

Często koszt profesjonalnej fotografii sprawia, że ​​właściciele firm chcą, sami sobie robić zdjęcia lub szukać tańszej alternatywy dla zatrudniania profesjonalnego fotografa. Jeśli przyjdzie Ci do głowy taka myśl, pamiętaj: Twoje zdjęcia reprezentują Twoją markę. Niska jakość, nieprofesjonalne zdjęcia na Twojej stronie internetowej przekazują to samo na temat Twojej organizacji oraz oferowanych przez Ciebie produktów i usług. Twoje zdjęcia i witryna są niezwykle ważne, jeśli chodzi o wywarcie pierwszego wrażenia na klientach. Nie oszczędzaj na nich!

 

3. Klienci chcą Cię poznać

 

Zdjęcia stockowe to jedna z alternatyw, którą niektóre organizacje rozważają, gdy uważają, że sesja zdjęciowa z profesjonalnym fotografem może być poza ich zasięgiem. Chociaż zdjęcia stockowe są z pewnością pomocne do niektórych celów, nie są najlepszym sposobem na zaprezentowanie Twojej firmy. Dlaczego? Ponieważ nie są to zdjęcia Twojej firmy.

Kiedy ludzie odwiedzają Twoją witrynę, chcą Cię poznać! Zdjęcia stockowe nie pomagają im w tym - i mogą dać ludziom fałszywe wyobrażenie o tym, co masz do zaoferowania. Najlepszym sposobem, aby potencjalni klienci poznali Twoją firmę, jest pokazanie im rzeczywistych zdjęć Twojej firmy, członków Twojego zespołu i produktów.

 

4. Obrazy mogą pomóc w znalezieniu się w sieci

 

Jeśli Twoja firma ma witrynę internetową, być może słyszałeś o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek lub SEO. SEO to praktyka polegająca na strategicznej optymalizacji różnych elementów witryny internetowej, aby pomóc jej uzyskać lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach. SEO ma wiele elementów, a jednym z nich są obrazy.

Zoptymalizowane zdjęcia mogą pomóc Twojej witrynie znaleźć się w wynikach wyszukiwania grafiki, takich jak Grafika Google, i poprawić jej pozycję w ogólnych wynikach wyszukiwania. Mogą też pomóc zaangażować klientów i zatrzymać ich w Twojej witrynie na dłużej lub zachęcić ich do wybrania Ciebie zamiast konkurencji.

 

5. Profesjonalne zdjęcia to wszechstronne zasoby

 

Jeśli chodzi o marketing firmy w Internecie, prawdopodobnie słyszałeś wyrażenie „content is king”. Tak jest już od jakiegoś czasu i zdecydowanie nadal jest prawdą. Ale wielu nie zdaje sobie sprawy, że zdjęcia są treścią - i przy tym są potężną, wszechstronną formą treści.

Zdjęcia online można wykorzystać do uczynienia swojej witryny nieskończenie bardziej wciągającą. Można je wykorzystać do budowania marki w mediach społecznościowych, w tym na Facebooku, Instagramie, Twitterze, Pinterest, LinkedIn, Google Moja Firma i nie tylko. Można je również umieszczać w blogach i artykułach - możliwości są nieograniczone.

 

Zdjęcia offline mogą być wykorzystywane w broszurach i materiałach promocyjnych wszelkiego rodzaju. Inwestując w profesjonalną fotografię, zapewniasz sobie nową, pomocną amunicję, której możesz użyć na wiele sposobów do usprawnienia działań marketingowych.

 

Zainwestuj w profesjonalną fotografię na swojej stronie internetowej

 

Jeśli chodzi o skuteczny marketing i promocję Twojej firmy, profesjonalne zdjęcia są KONIECZNE bez względu na branżę, w której pracujesz. Czas na znalezienie i zatrudnienie profesjonalnego fotografa do zaprezentowania Twojej firmy jest TERAZ!

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o korzyściach płynących z profesjonalnej fotografii, jeśli chodzi o promowanie Twojej firmy? Zastanawiasz się, co jeszcze możesz zrobić, aby wzmocnić obecność swojej organizacji w Internecie? Skontaktuj się z nami już dziś, aby porozmawiać na temat strategii budowania wizerunku w Internecie.

 

5 powodów, dla których każda firma potrzebuje profesjonalnych zdjęć

24 sierpnia 2020

Popularne artykuły

25 sierpnia 2020
Mówi się, że obraz jest wart tysiąca słów, ale niektóre obrazy opowiadają historię, która sięga głębiej niż słowa. Kiedy zawodowy fotograf publikuje zapierające dech w piersiach ujęcia przyrody, odległych cywilizacji
24 sierpnia 2020
Jeśli chodzi o wydatki biznesowe, fotografia profesjonalna jest często pozycją na liście, która jest postrzegana jako zbędna. Niezależnie od tego, czy jesteś nowym biznesem, który tworzy swoją witrynę internetową po
12 maja 2019
Prawie każda strona internetowa zawiera kilka zdjęć. Może być ich wiele, aby ulepszyć witrynę. Ale mała ilość zdjęć też nie raz bywa dobrym rozwiązaniem.  Wszystko bowiem zależy od funkcji, jaką

Galeria

Popularne artykuły

25 sierpnia 2020
Mówi się, że obraz jest wart tysiąca słów, ale niektóre obrazy opowiadają historię, która sięga głębiej niż słowa. Kiedy zawodowy fotograf publikuje zapierające dech w piersiach ujęcia przyrody, odległych cywilizacji
24 sierpnia 2020
Jeśli chodzi o wydatki biznesowe, fotografia profesjonalna jest często pozycją na liście, która jest postrzegana jako zbędna. Niezależnie od tego, czy jesteś nowym biznesem, który tworzy swoją witrynę internetową po
12 maja 2019
Prawie każda strona internetowa zawiera kilka zdjęć. Może być ich wiele, aby ulepszyć witrynę. Ale mała ilość zdjęć też nie raz bywa dobrym rozwiązaniem.  Wszystko bowiem zależy od funkcji, jaką

Galeria

Fotografia biznesowa i reklamowa Bydgoszcz

KONTAKT

+48 783 308 413

 

BIURO@PROMOFOTO.PL

 

Koncepcja Promofoto wzięła się z potrzeby pokazania tego,co najbardziej wartościowe z punktu widzenia prowadzenia biznesu.

OSTATNIE PROJEKTY